لا مش عادى!!


مش هرقص في فرح بنت خالي عشان صلة الرحم... عشان ده مش عادي
مش هحكي لزميلي في الشغل مشاكلي العائلية.. عشان ده مش عادي

مش هروح الشاطيء والبس مايوه..عشان ده مش عادي
وكفايا بقى كلمة عادي.. لاننا متخلقناش عادي
ولا هنقف نقول يارب... اصله كان عادي

مش هقلع طرحتي يوم فرحي عشان ليلة العمر... عشان ده مش عادي
عادي كل البنات مصاحبين.. وانا يلا اصاحب.. لا مش عادي
عادي كلهم مسافرين شلة ولاد وبنات ...وانا يلا اسافر.. لا مش عادي
عادي تقصير الجوب على البووت.. عشان ابقى على الموضة..
لا مش عادي

عادي البنطلون ابو وسط ساقط ... عشان ابقى روش... لا مش عادي
عادي البدي الملزق وهيتفرتك من على الجسم... لا مش عادي
عادي اركب عربية زميلي.. مهو زي اخويا... لا مش عادي
وعادي ابن عمي يبعت لي رسايل تهريج خارج.. اصله زي اخويا.. لا مش عادي

وعادي اكدب على أهلي ..مهي كدبة بيضا... لا مش عادي
عادي اروح شغلي متاخر و ازور امضتي..مهو كله عادي.. لا مش عادي

عادى اكون محجبة و اقف انشر الغسيل من غير حجاب مانا فى بيتى .. لا مش عادى
عادى لما اخرج انا وخطيبى لوحدنا طول الليل مهو هيبقى زوجى .. لامش عادى

عادي نحط واحدة لابسة من غير هدوم...مهي مش صورتنا لا مش عادي
عادي اكتب رقم تليفوني وبياناتي الشخصية. محدش هيعمل لي حاجه.. لا بقى مش عــــــادي

وكفايه بقى عيشة عادي ..

عشان حبنـــــــــــــــا للـــــــــــه اكبر من اى كلمـــــــــة عادى